Gypo Nolan, dublindar inozo samar eta dirurik gabea, salatari bihurtzen da Sinn Fein-en 1922ko errebolta bitartean, poliziari bere lagun Frankie McPhillipen ezkutalekua jakinaraziz. Gypok bere 20 librako ordainsaria jasotzen duen unean, poliziak Frankie aurkitu eta honek bere buruaz beste egingo du. Iraultzaileen buruzagi Dan Gallagher txibatoa nor izan den ikertzen hasiko da eta Gypok errugabe bati leporatuko dio. Gaua amaitu baino lehen, ordea, Gyporen erruduntasuna agerian geratuko da. Gypo lo dagoela, honekin harremanetan dabilen prostituta batek saldu egingo du eta larriki zaurituko dute. Hartara, eliz batean ezkutatuko da, McPhillip andrea otoitzean ari den horretan, hain zuzen ere. Gizonak bere traizioa aitortu eta andreak barkamena ematen dion une berean Gypo hil egingo da.