Infanteriako Lehen Dibisioak II. Mundu Gerran Ipar Afrikan eta Europan eginiko kanpainetan oinarritua, akzioaren zatirik handiena 1942 eta 1945 bitartean gertatzen da, gerra lehenbailehen bukatzearren aliatuek borrokaldia areagotu zuten sasoian. Sarjentu beterano baten agindupean, heroi izateko gaitasunik ez duten lau gaztek adiskidetasuna, gabeziak eta heriotzaren etengabeko erronka ezagutuko dituzte ongia eta gaizkia biziraupenak baldintzapetuta dauden mundu batean.