Zinema mutuko bi izar handik, Don Lockwood eta Linda Lamontek, arazo larri bati aurre egin behar diote: zinema soinudunaren agerpenari. Euren produktoreak, lanean jarraitu nahi badute, lehenbailehen moda horri egokitu beste erremediorik ez dutela jakinarazten die. Alabaina, Lindaren ahotsa jasanezina gertatzen da, eta horregatik iritsi berria den Kathy Selden abeslariarengana joko dute, Lindaren karrera salbatzeko hura bikoiztu dezan. Pelikularen estreinaldi arrakastatsuaren ondoren, Linda harrotasunez eszenategira igotzen da horrek ekar ditzakeen ondorioak kontuan hartu gabe. Donek publikoa neskari kantu bat eska diezaion adoretzen du, eta Linda tarte batez barregarri utzi ondoren, talentu berri liluragarri bat aurkeztuko du: Kathy Selden.