Richard Boyle kazetari iparramerikarrak 1980 eta 1981 bitartean El Salvadorreko altxamenduan izandako bizipenetan oinarritzen da. Boyle, alkoholak eta drogak areagotutako krisialdi pertsonal eta profesionalean bete-betean murgilduta zebilela, El Salvadorrerantz abiatzen da gerra-berriemaile gisa. Harekin bere lagunik onena doa, jota dagoen disc-jockey bat. Bertan gerrillen eta gobernuko ejerzitoaren arteko istiluen lekuko apartak izango dira. El Salvador infernua bilakatu da, non mutur ezberdinetako mugimendu politikoek giza-baloreak zapaltzen dituzten, eta hondamen honen erdian Boyle, Maria bere neska-lagun salvadortarra, salbatzen saiatuko da.