Rosa Luxemburg (1872-1919) ekintzaile germaniar-poloniarraren erretratua, Alemaniako Alderdi Sozialista Demokratikoko kide, eta ondoren Espartakisten mugimendu iraultzailearen sortzaile-kide Karl Liebknecht eta Leo Jogichesekin batera. Borrokan emandako bizitza baten ondoren, bai arlo politikoan (bederatzi bider kartzeleratu zuten) nola maila pertsonalean, azkenik hil egin zuten Lehen Mundu Gerrako porrotaren ostean Alemanian gertatu zen eta huts egin zuen matxinada espartakista bitartean.