Erromako okupazio naziaren garaian, Manfredi injinerua, alemaniar poliziarengandik ihes dabilen partisanoen buruzagiaren eta Francesco erresistentziako militantearekin ezkontzera doan Pina alargunaren bizitzak gurutzatu egiten dira. Gestapok bere arrastoa jarraitzen duen bitartean, Manfredik, Francescoren laguntza zorionekoari esker, On Pietro erretorearen etxean babesa aurkituko du. Haatik, Manfrediren amorante-ohia den aktoresa batek saldu egingo du, haren ezkutalekua ezagutzera emanez. Francesco atxilotu egiten du Gestapok eta bere gizona daraman kamioiaren atzetik doanean Pina metraileta-segida batek akabatzen du. Ezerk ez du nazien amorrua gelditzen. Manfredi torturapean hiltzen dute eta On Pietro bere eliztarren begirada sinesgogorraren aurrean fusilatzen dute.