1913an, John Reed kazetari iparramerikarra Mexikoko muga zeharkatu eta Pancho Villaren jarraitzaile Urbina jeneralaren kuartelera doa, Durangora. Urte t'erdian, Reedek iraultzaileen konfiantza bereganatu eta gatazkan esku hartuko du, eguneroko bizitza soldaduekin eginaz.