1997ko udan girotua, Britainia Handiak Hong Kong Txinari eman aurreko eta ondorengo hilabeteetan, pelikulak ejerzito britainiarrean militarra izan den baina bere unitatea desegitean langabe geratu den Hong Kongeko biztanle baten bizitza kontatzen du. Enplegu berri bat aurkitzeko ez da gai, eta orduan bere anaiarekin elkartu da, gaizkile-talde bateko nagusi batentzat txofer gisa lan egiten duenarekin. Euren bizitzekin gustura ez, eta bi anaiek beste lagun batzuekin banku bat lapurtzea pentsatu dute, zeinean beste soldadu-ohi bat segurtasun-goardia den. Lapurreta desmasia hutsa gertatuko da, bidean askoz ere bortitzagoa den lapur-talde bat gurutzatuko baitzaie.