Place of Weeping filmak Weenen (Hego Afrika) eskualdeko landa-komunitate batean langile nekazari beltzek jasan behar dituzten bidegabekeriak kontatzen ditu. Gracie izeneko gazte ausartak beste langileentzat jarraibide bilakatuko den askatasunaren aldeko borroka pertsonalari ekiten dio, emozio-traumari, bere patroi zuri arrazistaren aldetik jasandako abusu lotsagarriei, eta bere heriotzari berari aurre eginaz. Hego Afrikako zine-areto guztietan zabaldu zen apartheida kritikatzen zuen bertako lehen luzemetraia izan zen, eta ez bakarrik beltzentzako areto bereizietan.