Juan Domingo Peronen bizitzari, lanari eta el Justizialista, bere alderdi politikoari buruzko dokumental itxurako pelikula da, 1943 eta 1955 bitartean Errepublika Argentinarrean kokatua; hau da, estatu-kolpe peronistatik erregimenaren erorialdi bitartekoa. Pelikulen aurretik zine-aretoetan derrigorrez proiektatu behar ziren Prentsa eta Zabalkunde Idazkaritzak ekoiztutako albistegi zinematografikoen eta dokumentalen sekuentziekin osatua dago.