Bigarren Mundu Gerraren amaiera gertu dago. Armada aliatuak Pariserantz doaz eta Erresistentzia galiarraren bando ezberdinak hiriburu barnean iharduten eta matxinada bat antolatzen saiatzen dira. Paris kargupean duen Dietrich von Cholitz jeneral alemanari, hiriaren kontrola galduz gero, edo aliatuak gehiegi hurbilduz gero, hiriari su emateko eta bertako monumentuak suntsitzeko agindua eman dio espreski Hitlerrek. Von Cholitz Hitlerren konfiantzazko militarra da, baina, ustekabean, ez ditu haren aginduak beteko.