Urriko Iraultzaren hamargarren urteurrena ospatzeko eta 1917ko gertakari haietako protagonista izan zen herri sobietarraren omenez egindako pelikula. Petrogradon aipatu iraultza piztu zuten gertakizunak berreraikitzen ditu. Filma estatu sobietarraren ideologia eta propaganda-bide izan arren, Stalinek zentsuratu egin zuen bertan iraultzaren arrakastarako funtsezkoa izan zen pertsonaia bat agertzen zelako: gero zoritxarra gertutik ukan zuen Leon Trotsky, alegia. Beraz, hura azaltzen zen sekuentzia gehienak moztu zituzten.