Alain Resnaisi labur hau egitea agindu zitzaion, Bigarren Mundu Gerraren historia kontatzen zuen proiektu baten barnean. Izenburua Hitlerren aginduaren itzulpen literala da, zeinaren arabera Alemaniako segurtasuna arriskuan jartzen zuen edozeinek ?desagertu egin behar zuen, Hirugarren Reicharen gauean eta laino artean arrastorik utzi gabe (Nacht und Nebel)?. Pelikula Auschwitzeko kontzentrazio-esparruko aurri abandonatuetan hasten da eta Nurembergeko epaiketekinamaitzen da, publikoari gogoraraziz lazgarrikerien erantzukizuna ez zela soilik naziena izan.