Pariseko 68ko Maiatzeko Michel Récanati buruzagiak denboraldi iraultzaile haren ondoren bere iharduera politikoa jarraitu zuen. 1973an bolada labur batez gartzeleratu egin zuten. Mugimendu haren porrotagatik etsiturik, eta maite izan zuen emakume bakarraren heriotzagatik lur jota, bere bizitza itxaropen eta aktibismo denboraldi batetik etsipen sakoneko beste batera pasa zen, 1978an bere buruaz beste egitera bultzatu zuena. Romain Goupil bere lagun eta militantziako kideak zuzendu zuen Récanatiren bizitzan oinarrituriko dokumental hau.