1940tik 1944ra bitartean Vichyren gobernuaren administraziopean zegoen Frantziaren zati batek nazien Alemaniarekin kolaboratu zuen, eta horrek aztarna polemikoa utzi zuen historia galiarrean. Marcel Ophülsek artxiboko sekuentziak eta Frantziako erdialdeko Clermont-Ferrand eskualdeko kolaborazionistei eta erresistentziako kideei 1969an eginiko elkarrizketak nahasten ditu, baita hainbat alemaniar militar ohiei eginikoak ere. Protagonisten artean, Pierre Mendès-France agertzen da, Vichyren aurkako ekintzengatik espetxeratua, eta gerora lehen ministro izango zena, eta baita Christian de la Mazière ere, uniforme alemaniarrak jantzita ekialdeko frontean borrokatu zuten 7.000 gazte frantses horietako bat.