Lehen Mundu Gerra ondoren desmobilizaturik eta inolako lanbiderik gabe, Domenicok delitu txikiei esker nekez bizirauten du Milanen. Egun batez bere kapitaina izandakoa, Paolinelli, topatzen du, oraindik ernatzen ari den mugimendu faxistaren buruzagietako bat, eta haiekin elkartzen da. Manifestazio batean Umberto ejerzitoko bere laguna topatzen du eta honi Ator Beltzeetan parte har dezaten sartuko dio buruan. Kale-garbitzaileen greba batean, aurka egingo diote poliziari eta horregatik, bi urteko kartzela-zigorra bete beharko dute. Alabaina, faxistek handik hilabete batzuetara kalean utziko dituzte, Erromako Ibilaldirako garaiz.