Diktadura militarra garaiko Argentinan, Alicia eta Roberto senar-emazteak ondo bizi dira gizonak goi-mailan dituen adiskideei esker. Alaba adoptatu bat daukate, Gaby. Egun batean, Aliciaren lagun izandako Ana azaltzen da, Europan hainbat urte erbesteraturik egon dena. Aliciak orduan Anak hilabete baino gehiago kartzelaratua eta torturatua izan ondoren aldegin zuela jakiten du. Anak atxilotuen artean haurdun zeuden emakume asko zeudela kontatzen dio, eta hauei euren haurrak jaiotzean kendu egin zizkietela erregimen militarraren inguruko familiei adopzioan emateko. Honek Aliciaren gogoan kezka pizten du, ez baitu Gabyren jatorria ezagutzen eta izapide guztietaz Roberto arduratu baitzen.