Aljerian 130 urteetako galiar kolonialismoaren ondoren, 1954an Askapenerako Fronte Nazionalak (AFN) independentziarako borroka hasi du bertan finkaturiko frantsesak erasotzeari ekinez. Gobernadoreak AFN-ren babesleku den kasbah hesituz ito nahi du altxamendua, baina erasoak bertan darraite. Frantsesek jausgailuen dibisio bat zabaltzea erabaki dute Mathieu koronelak gidaturik, zeinak atzemandako aljeriarrak torturatzen dituen euren kideak salatu ditzaten. Mathieuk AFN-ren buruzagi guztiekin bukatzen du honela, baina matxinadak aurrera darrai. Milaka aljeriar kalera ateratzen dira eta hiriburua hartzen dute, azkenik 1962ko uztailean independentzia lortuz.