1973ko ekainean arrakastarik izan ez zuen erreboltatik hasi eta militarrek urte bereko irailean Monetaren jauregia bonbardatu eta Allende presidentea Konstituzioa defendatuz hil zuteneko estatu-kolperainoko guztia jasotzen du kronikak eta honen osteko errepresioa. Dokumentala zehatza da oso, negu austral asaldatu horretan eskuinaldeko oposizioaren aurrerakada eta bat egiteko gai ez ziren ezkerreko alderdien antolakuntzarik eza erakusterakoan. Une batzuk, gainera, maisu-lantzat har daitezke behaketa zinematografikoaren aldetik: Allenderen landa-laguntzailearen ehortzea, auzo marjinaletako emakumeei egindako elkarrizketak edo Txileko gizartearen zatiketaren sintesi ona bihurtzen den telebistako eztabaida-saio bat.