Salvador Allende presidentearen agintaldiaren hirugarren urtean, eskubiak eta ezkerrak irrikaz bizi dute parlamenturako hauteskunde kanpaina, eta kamera kalera aterako da bitartekorik gabe zer gertatzen den jasotzera. Burgesia eta patronala gobernu sozialista bertan behera botatzen saiatuko dira. Politikariak, militanteak eta hiritar xeheak euren iritzia adierazten dute, 1973ko iraileko tragedia ekarriko zuten gertakizunen kronika zuzena eta bizia eskainiz. Txileko herria da protagonista anizkoitza igarotako urteen poderioz gero eta interesgarriago den ikuspegia erakusten duen kronika horretan.