Judgment at Nuremberg Alemanian Bigarren Mundu Gerran batik-bat kontzentrazio-esparruetan egin ziren gerra-krimenen kontakizun arduragarria da. Basatikeria hitleriarrak mundu osoari jakinaraziz, pelikula Nurembergen ospatu ziren epaiketetan oinarritzen da eta gerra-krimenak burutu zituzten gizabanakoei erantzukizunak eskatzearen beharraz gogoeta egiten du, epaitutako askok euren buruak erru kolektiboak argudiatuz zuritzen zituztenez edo arrazoitzat euren nagusien aginduak obeditu besterik ez zituztela egiten aipatuz.