Joe Hill sindikatu-buruzagia exekuziora eraman zuten 1915eko gertaerak kontatzen dira. Istorioa Joeren bidaia batekin hasten da, bere jaioterri Suediatik Estatu Batura etorkin gisa doanean. Behin bertara iritsita, Wobblies sindikatuarekin harremanetan jartzen da (benetako izena International Workers of the World zen, baina azkenean beste izen hori hartu behar izan zuten etorkinek IWW siglak ahoskatzeko arazo ugari baitzituzten). IWW milioi laurden bat afiliatu izatera iritsi zen, baina bururik gabe utzi zuten Lehen Mundu Gerran, sindikatuko 150 lider kartzeleratu zituztenean. Beti bere banjoaz lagundurik, Joe laister kanta sindikalistak konposatzen hasiko da. Denboraldi batez Wobblies-ekin lanean aritu ondoren, Utahra doa, eta bertan maite duen emakumea babestearren, hilketa bat leporatuko dio bere buruari, eta fusilamendu-pelotoi baten aurrean exekutatuko dute.