Jim Garrison, New Orleanseko fiskala, Kennedy presidentearen hilketarekin zerikusia duen kontu bat ikertzen ari da, eta egia aurkitu arte jarraitzea erabaki du, bere karrera, bere bizitza eta bere familiarena arriskuan jarri arren. Billdutako frogen arabera, Kennedyren hilketa, presidentea erditik kentzeko konspirazio baten emaitza izan zen, amerikarrak Vietnametik erretiratzeko agindua ematera zihoalako, hain zuzen.