Fugui jokuarekiko duen zaletasun neurrigabearengatik zorrak jandako gizon aberatsa da. 40 urteak dira Txinan, eta Fuguik eta Chunsheng bere lagunak itzalen antzerki talde bati esker diraute bizirik. Guda zibilean garaipen komunista gertatuz gero, Fugui bere emazte Jiazhenekin, zeinak bera abandonatu zuen, adiskidetzen da. Antzerki taldeak iraultza bultzatzen du herritarren moralari eutsiz. Guztiek hartzen dute parte Aurrera Jauzi Handia deritzan abiatze ekonomikoaren saioan. Halaber, Chunshengek eragindako Fuguiren semearen heriotzak ezkontideen zoriontasuna uhertzen du. Kultur Iraultzak eztanda egiten du. Mediku guztiak mendira bidaltzen dituzte lanera. Fuguiren alaba, Fengxia erditzear dagoen unean ikasleak besterik ez daude hari laguntzeko, inork geldi arazten ez dakien odol hustutze batez hiltzen delarik. Fugui eta Jiazhenek, jada zaharturik, bizi arrazoia biloba hezitzean aurkituko dute.