Egileak filmatutako materiala albistegien sekuentziekin nahasiz, Hollywood on Trial Joseph McCarthy senadoreak gidaturiko komunisten aurkako ?sorginen ehizari? buruzko dokumentala da. ?Hollywoodeko Hamarren? kasuan oinarritzen da zehazki, 1947an Amerikarkontrako Ekintzen Komitearen galderak erantzuteari uko egin zion gidoilari eta zuzendariz osaturiko talde horretan. Horren ondorioz, euren izenak zerrenda beltzean jarri zituzten, eta honek ezein ekoizlek ez zituela kontratatuko esan nahi zuen, eta gainera kartzelaratuak izan ziren.