50eko urteetako Kuban Batistaren aurkako altxamendu armatuari buruzko hiru istorio dramatikoz osatua (El herido, Rebeldes eta La batalla de Santa Clara), etorkizun hobeago baten itxaropenean bizi, maitatu eta borrokatu zuen gazteria baten historia da. Kubako Iraultzaren epika eta mistika pelikula honetan ikuspegi kasik dokumental batez kontatzen dira.