Alemania ?Zero urtean? dago, gerra osteko berreraikuntzaren hasiera. Alemaniar hiritarrak porrotaz eta Hitlerren jarraitzaileek buruturiko genozidio ikaragarriaz jabetuta daude. Edmund izeneko 12 urteko ume batek hilzorian dagoen bere aita zaindu behar du. Merkatu beltzean lanean ari dela, Edmundek aspaldiko bere irakasle bat topatzen du, nazien jenerala izandako bati mutikoak lortzen dizkion homosexual bat. Ezagutzen dituen pertsonen bitartez, aurrera egitea merezi duten bakarrak pertsona indartsuak direla pentsatzen hasia da Edmund eta ahulak desagertuarazi beharko liratekeela. Honela, ideia hauek buruan, gaixorik dagoen bere aita hiltzea erabakitzen du.