General Idi Amin Dada 1971 eta 1979 bitartean 300.000 herrikideen heriotzaren erantzule izan zen diktadore ugandarrari buruzko dokumentala da. Nazioarteko gaurkotasunean ezagun egin zen bere herritik asiar jatorria zuten biztanleak kanporatzea agindu zuenean, eta gero basatikeria franko egin zuen. Amin beraren onespenaz, kamerak diktadorea safari batean, igeriketa lehiaketa batean eta bere ospea erakustearren antolaturiko beste hainbat gertaeratan jasotzen du, baina irudi hauek haren eromena eta paranoia begi-bistan utziko dute. Dena den, berehala agintetik kendu zuten, eta arabiar herrialde batean asiloa eskatu zuen.