1945eko maiatza. Big Red One izeneko Itsas infanteria estatubatuarraren dibisio ospetsuak Europako bere azken borrokaldia irabazten du Sudeste txekoslovakiarretan eta Falkenauko kontzentrazio-esparruan giltzapean zeuden presoak askatzen ditu. Orduan kabua zen Samuel Fuller, gero zine-zuzendari aintzatetsia bihurtuko zenak batailan parte hartu eta gertakari hau filmatu zuen. Filmaketaren baldintzak aurkezten dituen sarreraren eta kontzentrazio-esparruaren askapenaren pasartearen ondoren, Fullerrek duela berrogei urte filmatu zituen hogei minututako soinurik gabeko irudiei buruzko azalpenak ematen ditu.