Burgosen 1970eko abenduaren egindako prozesuaren auzipetuek ETAko kide nola egin ziren eta Manzanas komisario torturatzailea hil zuen atentatuaren ondorioz izandako sarekada izugarrian ETAko 13 gizon eta 3 emakume atxilotu zituztenekoa kontatzen dute. Prozesatutako bederatzi lagun heriotz-zigorrera kondenatu zituzten, baina Franco jeneralak, iritzi publiko espainol eta nazioartekoaren eraginez, epaia konmutatu zuen.