Mundua menperatzeko konplot komunista bat dagoela sinestuta, Aireko Estrategia Komandantziako jeneral batek bere kabuz agintzen du Moskuren aurkako eraso nuklear bat, eta atxilotu ez dezaten basean bere jarrerari eusten dio. Hortik aurrera, burutik eginda dagoen jeneralaren, Sobietar Batasunera abiatu diren bonbaketarien eta Pentagonoko gerra-kabinetearen artean akzioa atsedenik gabe txandakatuko da, eta Estatu Batuetako presidentea ekidin ezina dirudiena saihesten saiatuko da, jeneral erreboltariak bakarrik ezagutzen baititu B-52en egitekoa bertan behera utz ditzakeen kodigoak.