Georg Laschen izeneko kazetari aleman batek argazkilari batekin bidaiatzen du Beirutera, non enbaxada germaniarreko enplegatu bat topatzen duen, Arianna. Ariannak haur bat adoptatu nahi du eta Georgek beharrezko izapideak egiten laguntzen dio. Ordurarte, Georgek ez du ez inorrekin, ez ezerekin konprometitu nahi izan, baina libanoar gerraren krudelkeriak eta Ariannarekin duen harremanak den-dena birplanteatzera behartzen dute. Neskak amorante palestinar bat duela jakitean ordea, gatazkak suntsitutako hiria uztea erabakitzen du. Hamburgora itzultzen denean, halako gerra errukigabeaz informatzeari uko egiten dio.