1961ean gaude, Berlingo Harresia eraiki zuten urtean. Harryk ez du jada Ekialdeko Berlingo errepresioa gehiago jasaten; bere arreba Lotterekin ihes egin nahi du, baina Mendebalde Berlinerako ihesaldia haren alaba txikiarentzat arriskutsuegia ote den beldur da. Harryk Mendebaldera aldegitea lortuko du azkenean, baina bila itzuliko zaiola agintzen dio bere arrebari. Behin salbu dagoela, aspaldiko laguna duen Matthis injineruarekin elkartuko da Harry, ezinezkoa dirudien plan bat burutzeko, hots, harresiaren azpitik tunel bat zulatzea. Horretarako, harresiaren bestaldean senideak zein lagunak askatu nahi dituzten pertsonen laguntza lortzen saiatuko dira. Bederatzi hilabeteko lanaren eta lur erorketak, uholdeak eta Stasi-ko espioiak saihesten jardun ondoren, taldea Ekialdeko Berlingo eraikin baten sotora iritsiko da.