Txileko erregimen militarra amaitu ondoren, Patricio Guzman bere herrira itzultzen da agintariek ordurarte debekatutako La batalla de Chile bere dokumentalaren emanaldira. Iraultza sozialista eta ondorengo estatu-kolpe pinotxetista ia gogoratzen ez duen txiletar belaunaldi berri bat osatzen duen bere publikoak gogoeta egiten du hainbeste urteetako debekuaren ondoren pelikula ikusi izanak eurentzat duen esanahiaz. Guzmanentzat, diktadoreak ezarritako ahanzturak herri baten memoria eta kemena noraino suntsi ditzakeen ikusteko aukera da honako hau.