Franco jeneralaren altxamendua eta ondoren etorri zen Espainiako Gerra Zibila kontatzen dituen dokumentala (1936-1939), bai errepublikar ikuspuntua, bai falangistena kontuan hartuz. Borrokaldian filmaturiko sekuentziak eskaintzen ditu, gerran zuzeneko informazioa izan zuten idazle ezagunen testigantza narratiboak eta liskarrean parte hartu eta bizirik atera zirenei egindako bisitak.