30eko hamarkadaren hasieran, irakaskuntzan aritzeko asmoz, Berlinera doan Brian Roberts idazle britainiarrak Sally Bowles amerikar artista bitxia ezagutzen du. Sallyk Kit Kat-en egiten du lan, kabaret berlindar batean, non gauero Zeremonia-maisu androgino batek bere publiko libertinoaren aurrean jazzaren erritmoan larrugorritze-ikuskizun bat aurkezten duen. Klub barruan hedonismoa nagusi den bitartean, kalean pixkanaka nazismoak Alemania kontrolpean hartuko du, eta Kit Kat-en bertan ere, azkenerako aldaketa sozial beldurgarri horrek eragina izango du.