Dokumental honek 30eko urteetako albistegi eta pelikuletako zatiak biltzen ditu, 1929an New Yorkeko Burtsaren behera etortzeak ekarri zuen Depresio Handiak eragindako hamarkada oso bat deskribatzeko. Garai hartako kantuak ere biltzen ditu eta beraz, amerikar historiaren une etsigarri horren funtsezko testigantza izango da.