Estatu Batuak Vietnamgo Gerraren sarean harrapatuta daude, vietcongdarrak ezin sartuzko oihanetik irtenarazi nahian. Willard kapitainak Kanbodiako mugako indigena menditarren komunitatean bere legea ezartzen duen ?txapel berde? izandako Kurtz jenerala hiltzeko mandatu berezia jasoko du. Bere helmugara heltzen den heinean, Willard pixkanaka bere gizonak galduz joango da infernurainoko jaitsiera beldurgarrian murgilduz.