Estatu Batuetan hiesaren izurriaren historiaren lehenengo bost urteak kontatzen ditu (1980-1985). Hasiera batetik burutu zen ikerketa zientifikoa du hizpide, eta birus misteriotsu eta ezezagun baten aurrean medikuek zuten ezjakintasuna nola ikerketaren finantzaketari ezetz esan zion Reaganen administrazioaren axolagabetasuna deskribatzen ditu. Batzuren eta besteen artean, une hartan deus ere ezagutzen ez zen gaisotasunari jendeak, eta bereziki gay komunitateak, dion beldurra dago.