A surprising debut by a young American director who for her first full-length film has chosen to tell the strange fascinating story of Nik and Luda, a young couple who escape from a civil war in Central Europe and get to Los Angeles where the only job they can find is as Bunnies (little pink rabbits), who place themselves on corners so that people can use them as confidants.