The first full-length film by two young Andalusian directors who established their reputation with their multi-award winning short film Bancos. Shot in London and in Spain, this entertaining film poses a question: what would happen if it was proved that the Beatles were a huge hoax and that most of their big hits had been composed by a Scotsman years before? Here is the mystery of the legend of David Pilgrim.