An English gangster, who has retired to a magnificent mansion on the Costa del Sol, where he lives with a wife he loves, is drawn by an old partner, the evil Don Logan (Ben Kingsley), into a dangerous adventure that will force him to fight tooth and nail to defend the paradise that he has built. The multi-award winning director of adverts and videoclips Jonathan Glazer's first film is a stylized black comedy- thriller.