Julian Berniers has just arrived in New Orleans with his wife to visit his two brothers and give them lots of presents. For once in his life, luck has smiled on him and now he wants to start a new life with the money he has got. However no one knows where this wealth has come from, which creates a climate of mistrust between Berniers and his family. Based on a play by Lillian Hellman.