Clinton Willart takes the bus to go and see his brother Berry-Berry to give him the 200 dollars he needs to buy a boat. However he has to use them to pay his bail to be able to get him out of jail for having beaten up a woman. After he leaves the police station, Berry-Berry signs up on Mrs. Mandel's yacht, while his brother goes back to his parents' house in Cleveland.