Carol Reed
A sentimental comedy based on a script by the dramatist Peter Shaffer adapted from his own play "The Public Eye". It describes the triangle formed by a refined English gentleman, his unhappy American wife (Mia Farrow) and a detective who has been given the job of watching her to see if she has a lover. As the latter is the entertaining flamboyant Topol (The fiddler on the roof), it is not hard to guess how things turn out at the end.