Eric is a junky and an aspiring writer. He and his group of friends smuggle drugs to get the money to pay for their daily heroin shot. After a while, their livez drift apart and Eric has no choice but to leave Paris for "The Keys of Happiness", a countryside detox centre where Kamel helps him in his struggle to quit drugs.