Sergio feels he's a fortunate man to have come across three perfect women (Giulia, Adela and Marisa) with whom he's still deeply in love. He has got two problems, though: on the one hand, there's his financial situation; on the other hand, there's the short time 24 hours a day allow him to take care of the three and their offspring.