One day, Antonio shows up with his slide projector at a refugees centre. There he meets María, a woman whose body is covered all over with hair. He senses that she could mean good business and decides to free her from the nuns' guardianship and show her to the public as a side-show at the fair. Then, he will marry her. However, her first pregnancy will bring trouble.