This year's surprise, the sleeper of Spanish cinema. Here we discover a new director, new actresses and actors and a city, in a true everyday story. Loneliness, friendship, affection and the family one manages to make oneself: this is what this remarkably interesting opera prima is about. It all takes place in an earthy Seville.