On her 27th birthday, Silvia Prieto decides to change her life. She starts working in a cafe, gives up smoking dope, and buys a canary. She meets an Italian tourist who tells her of another woman with the same name, Silvia Prieto, and that makes her whole world tumble. A second regular feature by one of Argentina's new directors.